Friday, October 7, 2011

SAYA XPERLU KERJA THIS WEEKEND..YEAYY!!!!!

berjaya refused dlm meeting.

me: 'now we hv only two issue pending, and i still hv to wait for ST result before proceed on my SIT. So, for this weekend, its nothing for me to execute.......'

bos kat IN: 'mmmm2...yes, i can see that....*bebel ape tah lg xingt*..then just have ur nice weekend'


fuhhhhh..da lamanye xrasa senanghati+lega+ringan+happy mcm ni..huhu *dgn nada tggi*

this week nk pg tempah kasut reception. nak pg beli reben. nk siapkan bunga telur.....finally...i can proceed on my DIY thingy!! yeay!!

oh..lupe..da smpi masa tempah kad kan? lg 4bulan 4 minggu 2hari................




























si gedik...but its not my fault if my voice is cute..muahahahaha

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers